ДЕРЖЛІСАГЕНТСТВО ВІДКРИЛО СТАТИСТИКУ ЦІН ТА Е-АУКЦІОН НА ДЕРЕВИНУ

На офіційному сайті державного підприємства «Лісогосподарський інноваційно-аналітичний центр» Державного агентства лісових ресурсів України можна ознайомитись з реалізаційними цінами на деревину, які склалися за підсумками проведених аукціонних торгів www.ukrforest.com/austat.

Також на Порталі аукціонних торгів за посиланням https://auc.ukrforest.com маєте можливість розглянути пропозиції та графік проведення додаткових аукціонів з реалізації необробленої деревини поточного кварталу і аукціонів, які заплановані на листопад-грудень 2019 року щодо реалізації деревини І кварталу 2020 року.

Окрім того, діє Портал тендерних торгів https://liac.aps-tender.com, на якому можна ознайомитися з переліком товарів та послуг, які закуповують лісогосподарські підприємства.

До уваги переробників деревини!

Незважаючи на дуже низьку активність на ринку необробленої деревини, Львівське ОУЛМГ повідомляє, що 14 листопада 2019 року відбудуться додаткові аукціонні торги необробленою деревиною державних лісогосподарських підприємств заготівлі четвертого кварталу 2019 року.

Торги проводяться з метою максимального забезпечення вітчизняних деревообробних підприємств необхідною кількістю сировини.

Торги проводить ТБ «ТСБ «Галконтракт» в електронній формі.

Лісогосподарські підприємства виставляють понад 35 тис. кбм. необробленої деревини різних сортиментів.

Уся інформація про виставлені обсяги необробленої деревини розміщена на сайті біржі.

Запрошуємо усіх, кому потрібна деревина для власних потреб переробки прийняти участь в електронних торгах!

Надіємось на плідну співпрацю.

 

Відділ лісових ресурсів, машин та

технологій Львівського ОУЛМГ

Проєкт "Ліс у смартфоні" крокує Україною

На сьогодні вже шість областей України підключено до політного проєкту e-реєстру заготівлі деревини та онлайн-карти рубок.

У реєстрі станом на 11 листопада оприлюднено інформацію про 30,6 тис. виданих дозвільних квитків на заготівлю деревини. Онлайн-карта рубок поширюється на Чернігівську, Полтавську, Рівненську, Київську, Волинську, Тернопільську області. 

Кожна людина може зайти з комп’ютера чи телефону на сайт LK.UKRFOREST.COM та ознайомитися з переліком лісорубних квитків на заготівлю деревини або перевірити на карті законність здійснення рубок.

Реєстр містить низку опцій, зокрема, можна обрати необхідну область, лісгосп, лісництво, квартал та виділ, систему і тип рубок, їхній статус та період проведення.

У загальному переліку можна обрати «Переглянути» та детально ознайомитися з тим чи іншим лісорубним квитком та ділянками, на яких відбувається чи відбуватиметься заготівля деревини, а також переглянути на онлайн-карті.

Що робити, якщо я у лісі і бачу рубку дерев?

Якщо Ви не знаєте вищезазначені дані, гуляючи лісом, бачите рубку дерев, то Вам потрібно зайти на сайт LK.UKRFOREST.COM і обрати опцію «Карта».

У Вашому телефоні має бути ввімкнена геолокація. Тоді на онлайн-карті автоматично визначиться Ваша геопозиція у лісі. Натиснувши на відповідний номер виділу, Ви побачите інформацію про рубку, а також зможете переглянути відповідний лісорубний квиток.

Якщо на карті лісорубного квитка немає, а рубка у лісі відбувається?

Вам потрібно або звернутися до лісництва чи лісгоспу, на території якого Ви знаходитеся та повідомити про рубку, яка не відображена на карті. Або викликати поліцію за номером 102.

Весь перелік лісорубних квитків у форматі PDF доступний на сайті у рубриці «Витяг з реєстру».

Які плани на майбутнє?

У планах – запуск реєстру лісових квитків на промисловий збір ягід, грибів, меду, лікувальних трав, який перебуває на фінальній стадії розробки.

Головне завдання – зробити на сайті більш доступною та інформативною функцію перегляду лісорубних квитків усіх лісогосподарських підприємств, які входять до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів.

Після розгляду й ухвалення Верховною Радою України низки законодавчих ініціатив, буде можливість поширити систему електронного обліку деревини, реєстр лісорубних і лісових квитків, онлайн-карту рубок на всіх постійних лісокористувачів, які також здійснюють заготівлю деревини, незалежно від підпорядкування. Тобто охопити всю Україну.

Надавати пропозиції з удосконалення роботи сайт можна до державного підприємства «Лісогосподарський інноваційно-аналітичний центр» у рубриці «Підтримка».

Довідково.

Лісорубний квиток – дозвіл на заготівлю деревини. Містить інформацію про місце та обсяг заготівлі. Документ видають обласні управління лісового та мисливського господарства. Загальна площа лісових ділянок України становить 10,4 млн га. Лісистість країни становить 15,9%. До сфери управління Держлісагентства належить 7,6 млн га лісів (73% лісового фонду України).

Прес-служба Держлісагентства

Роботи з відведення і таксації лісосік рубок головного користування 2020 року на завершенні

Своєчасна підготовка та відведення ділянок  рубок головного користування є передумовою для успішної роботи державних лісогосподарських підприємств на наступний рік.

Кожне лісогосподарське підприємство формує прогноз своєї діяльності виходячи із наявних ресурсів та обсягів можливих надходжень від реалізації лісопродукції. Основна частина доходів лісогосподарських підприємств – надходження від реалізації деревини. Заготівля деревини проводиться у порядку рубок головного користування і рубок поліпшення якісного складу лісів. Обсяги рубок головного користування для кожного лісогосподарського підприємства встановлені лісовпорядною експедицією ВО «Укрдержліспроект» і затверджені Мінприроди України. Загальні обсяги лісосічного фонду рубок головного користування на 2020 рік (розрахункова лісосіка) по підприємствах Львівського ОУЛМГ становить 622тис.м3.

Згідно «Методичних вказівок з відведення і таксації лісосік, видачі лісорубних квитків та огляду місць заготівлі деревини в лісах Держлісагентства», затверджених наказом Держлісагентства України від 22.11.2010 № 403, всі відводи у лісгоспах проводить спеціалізована ланка з відведення і таксації лісосік. Перед проведенням відводів спеціалісти ланки проходять навчання та інструктаж щодо відведення лісосічного фонду.

Щорічно з метою перевірки якості відведення та відбору дерев на лісосіках, спеціалістами обласного управління проводяться вибірково контрольні заміри ділянок і відведених у рубку дерев по кожній головній лісоутворюючій породі в обсязі не менше 3% від встановленого ліміту по кожному підприємству. У зв’язку з цим обласне управління видало розпорядження від 05.11.2019 № 5 «Про проведення контрольних переліків лісосічного фонду 2020 року» (додається), згідно якого створені ланки з відведення і таксації лісосік за участі спеціалістів обласного управління та лісогосподарських підприємств.

З метою сприяння природному відновленню та відповідно з вимогами сертифікації лісів, на ділянках залишаються насінники головних лісоутворюючих порід, плодові та дерева медоноси, дуплясті дерева і з гніздами для збереження біологічного різноманіття.

На виконання рішення Львівської обласної ради від 27.09.2016 № 249 «Про впорядкування лісокористування у Львівській області та внесення доповнень до рішення обласної ради від 16.02.2016 № 77 «Про запровадження механізмів громадського контролю за використанням та відтворенням лісових ресурсів області» на сайтах лісогосподарських підприємств в рубриці «Механізми громадського контролю» розміщено календарні графіки проведення відводів в рубки головного користування і поліпшення якісного складу лісів.

Календарні графіки проведення відводів деревостанів в рубку, із зазначенням контактних даних відповідальних осіб від лісгоспу, щомісячно висвітлюються на сайтах лісогосподарських підприємств. Кожна зацікавлена особа може ознайомитися із цією інформацією і при бажанні взяти участь у відведенні деревостанів у рубку.

 

 

Відділ лісового господарства

Львівського ОУЛМГ

 

Прийнятий Парламентом Закон щодо заборони суцільних рубок на гірських схилах в ялицево-букових лісах Карпатського регіону відповідає науковим обґрунтуванням

У соціальних мережах триває дискусія щодо доцільності внесення окремих змін до законодавства України стосовно заготівлі та вивезення деревини в гірських лісах Карпатського регіону.

Приводом такої дискусії став прийнятий нещодавно Верховною Радою України Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо введення заборони суцільних рубок на гірських схилах в ялицево-букових лісах Карпатського регіону» (реєстр. № 0873).

Зокрема, користувачі соціальних мереж обговорюють зміни, в яких йдеться про те, що заготівля та вивезення деревини в гірських лісах Карпатського регіону проводитиметься переважно з використанням природозберігаючих систем машин і механізмів та гужового транспорту, що забезпечуватимуть допустимий вплив на довкілля, а також із збереженням наявних вузькоколійних лісовозних залізниць та оптимізацією мережі лісових автодоріг.

Науковці з Українського науково-дослідного інституту гірського лісівництва (УкрНДІгірліс) надали свої роз’яснення щодо цих змін.

Отже, наразі, в діючому законодавстві (ст. 9 Закону України «Про мораторій  на проведення суцільних рубок на гірських схилах в ялицево-букових лісах Карпатського регіону») передбачається використання «…тільки колісних і гужових засобів, повітряно-трелювальних установок…». Ця норма не враховує можливості та доцільність застосування інших сучасних машин і механізмів для первинного транспортування деревини, якими забезпечуються природозберігаючі технології лісозаготівлі в гірських лісах.

Науковцями УкрНДІгірліс протягом останніх років проведено дослідження, які включали: 

- вивчення застосовуваних систем лісових машин і технологічних процесів лісозаготівлі в європейських лісах;

- встановлення реальних природно-виробничих умов діяльності лісових підприємств і можливостей їх оснащення новою технікою;

- аналіз вимог чинного законодавства стосовно застосування оцінки впливу на довкілля при проведенні лісосічних робіт;

- лісівничо-екологічну оцінку впливу трелювання деревини з гірських схилів на лісове середовище.

Найбільш повна інформація про особливості тракторного трелювання подані в науковому звіті  «Проведення  досліджень з порівняльної оцінки впливу на лісове середовище гусеничних та колісних трелювальних тракторів» (№ держреєстрації 0103U007119).

За результатами досліджень, зокрема, встановлено:

- відсутня принципова різниця лісівничо-екологічних показників (пошкодження ґрунту і підросту) при застосуванні колісних чи гусеничних тракторів на гірській лісозаготівлі;

- основний обсяг ґрунтової ерозії (орієнтовно 70-80%) складає переміщення грунту під час попереднього влаштування волоків. Це притаманне обом видам розглядуваної техніки;

- на сучасному етапі розвитку техніки для лісозаготівлі, використання систем машин, які в тій чи іншій мірі використовують принцип гусеничного рушія, є основним методом вирішення проблеми транспортування вантажів у важко прохідній місцевості;  

- технологічні процеси лісозаготівель повинні базуватися на оптимальному поєднанні різних типів спеціальної лісової техніки, в залежності від конкретних природно-виробничих умов, з обов'язковим попереднім облаштуванням розгалуженої мережі автомобільних доріг в лісах.

Враховуючи вищенаведене і з метою підвищення рівня екологізації лісозаготівлі в Українських Карпатах, на думку науковців, є доцільним і обґрунтованим викладення вищезгаданої статті чинного Закону України «Про мораторій …» в редакції, яка дозволяє здійснювати заготівлю та вивезення деревини в гірських лісах Карпатського регіону переважно з використанням природозберігаючих систем машин і механізмів та гужового транспорту, що забезпечують допустимий вплив на довкілля.

Таке рішення враховує необхідність поетапного і системного підходу до вирішення проблеми екологізації гірської лісозаготівлі в нашій державі. Застосування вимог цієї статті дозволить, поряд із забезпеченням стабільної діяльності  лісогосподарських і лісопромислових підприємств Карпатського регіону та збереження робочих місць для місцевого населення, створити належну лісотранспортну інфраструктуру в лісових масивах, як основи не тільки сталого  лісового господарства, а й природокористування в цілому на принципах сталого розвитку.

 Зазначимо, наразі прийнятий Парламентом Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо введення заборони суцільних рубок на гірських схилах в ялицево-букових лісах Карпатського регіону» (реєстр. № 0873) направлено на підпис Президента України. Детальніше про прийнятий Закон можна прочитати ТУТ.

Прес-служба Держлісагентства

Законопроект "Про території Смарагдової мережі" вимагає суттєвого доопрацювання з врахуванням пропозицій Держлісагентства

Днями в Міністерстві енергетики та захисту довкілля України відбулось засідання робочої групи з доопрацювання проекту Закону України «Про території Смарагдової мережі».

Проектом Закону пропонується встановити правові засади визначення та збереження територій Смарагдової мережі в Україні згідно з вимогами Конвенції про охорону дикої флори та фауни і природних середовищ існування в Європі (Бернської конвенції) та з урахуванням вимог Директиви №2009/147/ЄС про збереження диких птахів та Директиви № 92/43/ЄС про збереження природних оселищ та видів природної фауни і флори.

Раніше Держлісагентство із залученням фахівців ВО «Укрдержліспроект», науковців Українського науково-дослідного інституту лісового господарства та агролісомеліорації, Українського науково-дослідного інституту гірського лісівництва розглянуло зазначений законопроект і попередньо надало свої пропозиції та зауваження Мінекоенерго.

Загалом законопроектом визначено, що до екологічної мережі України і територій та об’єктів природно-заповідного фонду включаються ще одні охоронювані території – території Смарагдової мережі (природні оселища та оселища видів природної фауни і флори).

Згідно з пояснювальної записки до законопроекту «під час 36-го засідання Постійного комітету Бернської конвенції у 2016 році був затверджений перелік об’єктів Смарагдової мережі Європи для України, який складається з 271 території площею 6,2 млн га або близько 10% України».

Однак, якщо законопроект лише зараз розробляється, то виходить, що вказаний «Перелік…» готувався поза межами законодавства України. Визначення територій об’єктів Смарагдової мережі здійснювалося без належної інвентаризації типів природних оселищ та оселищ видів природної фауни і флори, без будь-якої взаємодії та відома громадськості, власників земель, землекористувачів, відповідних органів влади. При визначенні меж територій Смарагдової мережі, до яких було включено території лісового фонду поза межами ПЗФ, не було проведено детальне їх натурне оцінювання, яке б включало визначення основних характеристик, що забезпечують стійкість та самовідновлення залучених лісів, наявність площ з лісовими культурами, що потребують догляду тощо.

Третина законопроекту присвячена внесенню змін до діючих законодавчих актів України. Більшість змін прирівнюють території Смарагдової мережі за обмеженнями, заборонами і ступенем відповідальності до територій і об’єктів природно-заповідного фонду. А рішення про визначення території Смарагдової мережі приймає уповноважений центральний орган, що суперечить положенням розділу VII «Порядок створення й оголошення територій та об’єктів природно-заповідного фонду» Закону України «Про природно-заповідний фонд України».

У низці статей законопроекту присутні упущення, припущення, неточності та протиріччя, які можуть негативно вплинути на збереження лісового фонду.

Законопроект в такому вигляді, маючи нечіткі формулювання, припущення і протиріччя (зокрема: «суттєво сприятиме», «значної кількості видів у межах ареалу із високим видовим різноманіттям», «важливий та/чи репрезентативний зразок типів оселищ», «особливий приклад певного типу оселища», «територія в інший спосіб суттєво сприяє досягненню цілей Бернської конвенції»), містить ризики вчинення корупційних правопорушень та правопорушень, пов’язаних з корупцією, і потребує проведення громадської антикорупційної експертизи (на відміну вказаного у пояснювальній записці). Це стосується визначення меж Смарагдової мережі, типу оселищ, вид порушення (знищення чи пошкодження), які «окремі заходи» можуть обмежувати чи забороняти використання природних ресурсів у межах визначеної території Смарагдової мережі, хто і як визначає рівень впливу, що існував на момент внесення території до Національного реєстру територій Смарагдової мережі.

З одного боку, у законопроекті зазначається, що «на види діяльності, що вже здійснюються на законних підставах на території або на частинах території Смарагдової мережі на момент її внесення до Національного реєстру територій Смарагдової мережі, не поширюються обмеження чи заборони, встановлені цим Законом до моменту закінчення терміну дії документа дозвільного характеру на цю діяльність». Але є види діяльності, на які такий документ законодавством не передбачено.

З іншого боку, через пропоновані зміни до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» території Смарагдової мережі планується прирівняти до об’єктів і територій природно-заповідного фонду і через Висновок з оцінки впливу на довкілля заборонити здійснювати плановану діяльність (зокрема всі види рубок) в межах території Смарагдової мережі, вказавши, що така діяльність призведе до «суттєвої шкоди» природним оселищам та видам природної  фауни і флори, і не можливо їх зберегти за допомогою встановлення екологічних умов провадження планованої діяльності.

Застосування норм законопроекту призведе до того, що контролюючі органи на власний розсуд будуть вирішувати чи відноситься певна територія до Смарагдової мережі, яку шкоду нанесено, чи є планована діяльність «законною» тощо. Все це може призвести до правопорушень.

Держлісагентство вважає, що низка нечітких формулювань, припущень, неточностей та протиріч у нормах проекту Закону України «Про території Смарагдової мережі» може призвести до ризиків учинення корупційних правопорушень. Тому законопроект вимагає суттєвого доопрацювання.

Наразі Держлісагентство, за результатами засідання робочої групи, готує чергові конкретні пропозиції до законопроекту.

Прес-служба Держлісагентства

Зниження попиту на деревину, всихання ялинових лісів та відсутність фінансування

 На Франківщині обговорили розвиток лісового господарства

При діючій системі оподаткування, підприємства не можуть проводити заходи з лісовпорядкування (потрібно близько 50 млн грн при вартості 112.8 грн за 1 га); виготовити правоустановчі документи (державні акти) на право постійного користування землями та здійснювати заходи, спрямовані на ліквідацію наслідків та випередження всихання ялинових лісів у Карпатському регіоні.

«Науковці та лісівники б’ють на сполох, враховуючи глобальні зміни клімату: зменшення кількості опадів, пониження рівня грунтових вод, у наступні роки прогнозується збільшення площ всихання ялинових лісів у геометричній прогресії», – зауважив Віктор Сахнюк.

Детальніше тут: https://bit.ly/34yB08y

Парламент вдосконалив законодавство щодо заборони суцільних рубок на гірських схилах в ялицево-букових лісах Карпатського регіону

Верховна Рада України прийняла Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо введення заборони суцільних рубок на гірських схилах в ялицево-букових лісах Карпатського регіону» (реєстр. № 0873).

Законом внесено зміни до законів України «Про природно-заповідний фонд України» та «Про мораторій на проведення суцільних рубок на гірських схилах в ялицево-букових лісах Карпатського регіону».

Зокрема, Законом встановлюватиметься заборона на проведення суцільних рубок у гірських ялицево-букових деревостанах, суцільних рубок головного користування та будь-яких інших суцільних рубок у високогірних лісах, у лісах у лавинонебезпечних та селенебезпечних басейнах та в берегозахисних ділянках лісу в Карпатському регіоні України, крім розробки суцільних вітровалів і буреломів, а також пошкоджених хворобами і шкідниками насаджень.

Також змінами передбачено, що на стрімких схилах у гірських ялицево-букових лісах Карпатського регіону дозволятимуться лише вибіркові рубки головного користування та вибіркові рубки формування та оздоровлення лісів. На пологих і спадистих схилах у гірських ялицево-букових деревостанах проводитимуться лише поступові і вибіркові рубки.

Окрім того, у Законі йдеться про необхідність розміщення лісосік з урахуванням розташування наявних шляхів транспорту та рельєфно-гідрологічних умов території.

Прийнятим Законом передбачається, що заготівля та вивезення деревини в гірських лісах Карпатського регіону проводитиметься переважно з використанням природозберігаючих систем машин і механізмів та гужового транспорту, що забезпечують допустимий вплив на довкілля, а також із збереженням наявних вузькоколійних лісовозних залізниць та оптимізацією мережі лісових автодоріг. Також заплановано розширення до 2030 року мережі лісових автодоріг з твердим покриттям у лісах регіону до 10 кілометрів на 1000 гектарів.

Законом визначається низка термінів. Зокрема:

гірські ліси Карпатського регіону – ліси Закарпатської, Львівської, Івано-Франківської та Чернівецької областей, розташовані в межах гірської системи;

вибіркові рубки – рубки, під час яких періодично вирубується частина дерев (при цьому способі рубок ділянка постійно залишається вкритою лісовою рослинністю);

поступові (рівномірно-поступові, групово-поступові) рубки – рубки, під час яких передбачається вирубка деревостану за кілька прийомів;

рубки формування та оздоровлення лісів – лісогосподарські заходи, спрямовані на підвищення стійкості та продуктивності деревостанів, їх оздоровлення і посилення захисних, санітарно-гігієнічних, оздоровчих та інших функцій шляхом проведення рубок;

суцільні рубки – рубки, під час яких передбачається вирубка деревостану за один прийом, крім останнього заходу поступової рубки;

ялицево-букові деревостани – букові ліси з домішкою виключно ялиці у складі не менше 25 відсотків.

Після підписання Закону Головою Верховної Ради України та Президентом України він набере чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

Прес-служба Держлісагентства

Підприємства Львівського ОУЛМГ успішно пройшли черговий наглядовий аудит з лісової сертифікації

На підприємствах Львівського ОУЛМГ з 15.10.2019 по 23.10.2019 року незалежною аудиторською компанією SGS проводився черговий наглядовий аудит відповідності ведення лісового господарства на підприємствах принципам та критеріям FSC® (Лісової Опікунської Ради). Під час аудиту було оглянуто дотримання вимог стандарту FSC в процесі господарської діяльності в Жовківському та Турківському лісгоспах і відповідність стану ведення лісового господарства стандарту FSC у Львівському лісгоспі, який прагне долучитися до загального сертифікату обласного управління.

Аудитори компанії СЖС відзначили високий рівень ведення лісового господарства на підприємствах Львівського ОУЛМГ, особливо відзначили роботу щодо переходу до використання вибіркової системи рубань лісу, рубок переформування деревостанів і забезпечення природного лісовідновлення. Також відмічено залишення екологічних дерев на лісосіках, які є важливими для біологічного різноманіття.

Звернуто увагу на необхідності проведення навчань з працівниками державної лісової охорони щодо ідентифікації видів занесених до Червоної Книги України, рідкісних та зникаючих видів і термінів проведення моніторингу їх поширення. Необхідність деталізації інформації щодо осередків виділення Червонокнижних видів (в межах виділу) і обмеження режиму господарювання на таких ділянках.

За результатами наглядового аудиту усі підприємства Львівського ОУЛМГ загальною площею 478,0 тис.га сертифіковані відповідно до вимог міжнародного стандарту FSC.

 

Відділ лісового господарства Львівського ОУЛМГ

Підводимо підсумки 3 кварталу 2019 року

У  3 кварталі 2019 році загальний обсяг заготівлі деревини склав – 12270,9 куб.м, в тому числі від рубок головного користування – 5097,9  куб.м.

До державного бюджету було сплачено -5,725 млн.грн,до місцевого - 0,850 млн.грн.

Для збереження лісових насаджень і запобіганню розповсюдженню хвороб і шкідників лісу,провели рубки формування і оздоровлення лісу на площі - 197га, загальною кубомасою - 7173 куб.м.

Рейдовою бригадою було проведено 43 рейди. До адміністративної відповідальності притягнули – 4 особи, по  6- ох випадках матеріали скеровано у правоохоронні органи. Відкрито 2 кримінальні провадження на виявлених лісо порушників (ст..65 КУпАП). По двох справах (адміністративні правопорушення) матеріали справ направлено до Турківського районного суду (ст.246 ККУ).

Догляди за лісовими культурами проведено на площі – 200 га.

Працівники підприємства проводять заходи щодо співпраці з громадськістю. Протягом 3 кварталу 2019 року було проведено 8 тематичних зустрічей  ,на яких обговорювались роз’яснювальна робота у пожежонебезпечний період у лісі, 5 заходів співпраці з громадськістю. До Лісівничого тижня,який проходив 9-15 вересня було проведено озеленення дитячого садочку у смт.Бориня

Прес-служба підприємства

 

На Кіровоградщині проходить розширене виїзне засідання колегії Держлісагентства

Сьогодні, 23 травня, у смт Олександрівка, на базі Кіровоградського обласного управління лісового та мисливського господарства, розпочало свою роботу розширене засідання колегії Державного агентства лісових ресурсів України.

У засіданні бере участь Голова Кіровоградської облдержадміністрації Сергій Кузьменко.

Головує на засіданні колегії заступник Голови Держлісагентства Володимир Бондар, який зазначив, що одним з пріоритетних завдань ведення лісового господарства на Кіровоградщині є збільшення площі лісів. Незважаючи на непросту ситуацію і потребу нересурсних областей у фінансовій допомозі, зусилля лісівників мають бути направлені на забезпечення сталого розвитку лісового господарства, забезпечення належного створення нових лісів та збереження біорізноманіття.

Під час колегії Держлісагентства спеціалісти лісового та мисливського господарства, та їхні колеги-науковці з усіх регіонів України розглядають питання дотримання нормативно-правових актів з ведення лісового господарства при здійсненні рубок головного користування та рубок формування і оздоровлення лісів у Кіровоградському ОУЛМГ і Київському та по м. Києву обласному управлінню лісового та мисливського господарства.

У порядку денному обговорюватимуться підсумки виконання тематичного плану наукових досліджень на 2015-19 рр. та тематичне наповнення плану на наступний період.

Також буде розглянуто стан ведення мисливського господарства користувачами мисливських угідь у Київській, Рівненській та Чернівецькій областях. Розглядатимуться пропозиції щодо розроблення Комплексної програми розвитку мисливського господарства, охорони та збереження тваринного світу.

Прес-служба Держлісагентства

Назад